نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4922
-
الف
+

عکس‌ سه نفره شاهرخ استخری با پناه و نبات

عکس جدید از «شاهرخ استخری» و دخترهای وی در فضای مجازی منتشر شد.

به گزارش آی فیلم 2، «شاهرخ استخری» بازیگر پرآوازه ایرانی با اشتراک گذاشتن عکسی از فرزندان خود صفحه اینستاگرام خود را به روز رسانی کرد.

شاهرخ استخری بازیگر سریال «ماه و پلنگ» 2 دختر به نام های «پناه» و «نبات» دارد، استخری از جمله بازیگرانی است که فامیل و اعضای آن اهمیت بسیاری برایش دارد و‌بین طرفدارانش به هنرمندی خانواده دوست معروف است.

شاهرخ استخری زاده ‎ 1میزان(مهر) 1359هجری خورشیدی در تهران است.

شاهرخ استخری از رشته اینجینیری فارغ شده است؛ او پس از اتمام تحصیلات اکادمیک خود با حضور در تیاتر «اسب ها» به کارگردانی «محمد رحمانیان» در سال 82-1381 هجری خورشیدی وارد مسلک هنــر شد و سپس یک دوره ی بازیگری زیر نظر «مهتاب نصیرپور»، «پیام دهکردی» و «هدایت هاشمی» گذراند.

او با فلم کوتاه «تلــخون» ساخته «علیرضا امینی» به گونه حرفوی وارد بازیگری شد و پله به پله از سریال «پریدخت» گرفته تا سریال «دل نوازان» و بعد از آن «فاصله ها» جایگاه خویش را در میان مخاطبانش تثبیت کرد.

 او در سریال هایی چون «پریدخت» (1386)، «مثل هیچکس» (1387)، «ماه عسل» (1387)، «دلنوازان» (1388)، «فاصله‌ها» (1389)، «پرانتز باز» (1389) و «آمین» (1394) و فیلم‌هایی نظیر «چک» (1390)،  «ساعت شلوغی» (1390)، «پس‌کوچه‌های شمرون» (1390) و «تقدیر نهایی» (1392) به نقش‌آفرینی پرداخته‌ است.

همچنان مخاطبان آی فیلم2 شاهد تماشای سریال های «دلنوازان»، «ماه و پلنگ» و «آمین» از این بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران بوده اند.

دانلود سریال دلنوازان

دانلود سریال ماه و پلنگ

دانلود سریال آمین

ع ا

نظر شما
ارسال نظر